Wednesday, November 6, 2019

Tukar Lamp Shade Lampu Berdiri IKEA

Semata2 nak ke IKEA beli lamp shade baru memang tak lah. Lagipun rasanya boleh buat sendiri..macam senang je.

So aku pun buatla menggunakan seluar jeans lama yang tak boleh pakai. Actually seluar tu aku sayang tapi nak tunggu kurus balik macam lama sangat. Hahaha..

Guna bahagian kaki seluar.

penyepit baju digunakan masa nak kelim

TADAAA


Hei nampak tak kemas tapi nasiblah..


Aku suka ada jahitan asal seluar jeans 

Puas hati jugakla..

4 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.