In

atau hanya aku je yang perasan...?

tajuk entry tak boleh tahan nak baca sampai abis kan...mestila org ingat aku minah perasan - perasan cantik, perasan muda even dah menjangkau 32..opss..perasan tak perasan...sape lagi nak up kan diri aku kecuali bukan aku..lagi2 pulak mmg ada yg memuji..yang mengeji tu tak pueh hatila kan...hahaha..jangan marah...kalau aku perasan muda sekalipun. bila jalan dengan kakak aku ni diorg ingat dia tu adik aku..sakit hati tak? anak dia dah le dah 3, yang sulung nak amik SPM hujung tahun nie...mau bengkek aku dikata adik aku..kitorg beza 4 tahun tau..


kakak aku ni aku panggil kak Ted..kalau masa kecik gaduh2 je kejenya..aku memang hangin je dgn kakak aku ni..maybe sebab dia atas aku je kan..jadi aku banyak kawan dgn adik aku lagi si Yome, sementelahan pulak si Yome ni lelaki..huhu..ape pun perbezaan jantina gak isunya..

oh nak jadi isu lagi..aku dulu suka gak gaduh dengan Yome masa kecik2 pastu baik semula..kegemaran kitorg ialah buat model rumah,bandar..dari sisa2 kotak/kayu...uhuhu..berangan nak jadi arkitek tu memasing..kalau nak tahu masa gaduh, si Yome ni pernahla memusnahkan model rumah kami di Sg Koyan..adeii geramnya..panas hati..sebab aku buat model tu siap warnakan dengan cat air. kira ikut sebijik la rumah kitorg...pastu bila dah baik..kitorg buat model rumah lagi..tu le kejenye..mak pulak selalu menyokong hobi kitorg, semua alat/bahan2 mak sedaya upaya sediakan..bagus kan mak kitorg..bertuahnya aku...--->ni dah melalut citer pasal hobi pulak..

oh bini si Yome, Kema pulak boleh jeles dgn aku sbb aku selalu rempit dgn laki dia sejak sebelum Yome kawin lagi..pastu terbawak2 sampai anak nak 2..hehe sorila Kema, kalau hang naik motor, sape plak nak jaga Aina..takkan aku kot? hehe..

Related Articles

3 comments:

  1. kak ted ko tu mcm adik ko hehehe..adik ebradik rapat ok la...syok peeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. adeh..kalau dia tahu ko puji jugak, kembang la lagi idung dia...

    ReplyDelete
  3. amb0i sdp2 je kutuk 0rg..!!
    patut la j0d0h neng lmbat..!!
    mzb dr kak ted..
    [c0mment from kak ted]

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...