Isnin, 12 Oktober 2009

Julie & Hambali - Ziarah Raya

Date: 111009
Venue: Kepong & Selayang

"ok..ok....lepas zuhur aku datangla amik korang...hehe khayal jap update blog tadi.."
itu le janji aku kat Azrena..eceh korang nie kata lepas zuhur, aku pun layan dirila kat rumah, kemas2, basuh kain, surfing tenet...mcm biasa..

so lepas zuhur aku pun drive la ke umah Pink. Semua dah ade...weh siap makan megi aku dengar kat rumah Pink..ceh Azrena, koknye lapa pun..agak2la...aku pun umpan la diorg yg kebulur ni makan mamee.. saje letak jajan dalam keta, mane tau lapo2 senang..aku pun lapo gak..


co- pilot for the day is Lyn.. adeh2...elak jammed masuk Duke..pastu boleh sesat pulak padahal dah 3x kali Lyn cakap dah pergi rumah Julie...kekekeke..len kali masuk simpang kiri ke arah kuarters kerajaan..dah nampak Kensington Park kira nak tibala tu..eceh wat gempak..padahal Julie dok Taman Dutaemas...apa pun Julie thanks sebab sediakan juadah rojak dan tauhu sumbat..layan...

selepas tu kami menuju ke rumah Hambali pulak..diorg ni tahu p umah cik Din je..pastu Hambali kena dtg jemput kitorg yg da sesat kat jalan 36.. ade ke pas jalan 39, jalan 36?? rupanya Jalan 37 dah tumbang signboard dia.. ape lagi Hambali, repair la...kekekekeke..



Wow..banyakla makanan kat umah Hambali nie..macam2 ada..Aku makanla nasi empit, mihun goreng, kueh ubi bakar..

adoi takle tahan....lepas dah makan2 boleh pulak si Lyn mintak tapau balik bingka ubi..kekekeke wat malu je tapi sedap..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.