Khamis, 29 Oktober 2009

Open House Izah at Lestari 8

Venue; Lestari 8, Seri Kembangan

Date; 18 Oktober 2009



uhh tahun ni makcik Tun nak buat open house lagik...aku ditempahnya awal2 utk dth tlg potong bawang..maunye idak nak dtg aku dah kandas kat bangi.. ehehehe..abesla kalau pecah lobang...aku dtg secepat mungkin lepas sarapan di rumah fairuz..jeng2 dtg tgk2 kat dapur diorg dah tgh nak hidang2..time tu dlm jam sebelas kot...

mak ton sibuk dgn daun nak taruh dlm periuk, sambil2 mulut coceh dkt aku hehe..



aku dtg takat mengetos kuah laksa je dr kisaran ikan kembung... adeh.. deh... hahah takle pakainye anak...kenala aku dikutuk ajer tp buat tak dgr jelah..hehe








yanti lak amik kotrak cuci pinggan, basuh ayam..best la nasi ketupat plastik kau..
--->mana tak best, sambil rebus ketupat sambil kutuk aku semalam kan...




dua beranak ni mak ton dgn izah rebut sinki dapur..alhamdulillah..aku tgk je korg dr belakang terus shoot..kekekeke..jgn marah ya..

sementelahan hampir semua tetamu aku tak kenal, maka aku pun layan dirila..makan berkali-kali...kemudian layan movie jelah kat Astro. mujur ada citer leh layan..kalau tak..mau aku tido..tapi aku tetido gak pas asar..pas men beskal depan rumah...beskal pancit taklela kayuh jauh2..haha

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.