Friday, October 16, 2009

Dusun Eco Resort 2006

Saje mengimbau kenangan lama...rindu titiba pada kawan2 di ofis lama..

Bukan senangkan nak kekalkan persahabatan...apatah lagi masing2 dah bertukar kerja jugak..

Ayu, Ann, Masni, aku & Mimi

Dalam geng gambar2 ni, akula yang cabut dulu, kemudian Mimi kemudian Ann..wah..berantai..yang lagi 2 org ni pekerja setia..no komen la kan masing2 punya perancangan masa depan...

Puncak bukit..sempat bergambar, Mimi belum sampai lagi..sebab tu lah muka dia takde hehehehe

Mimi dgn muka sengal dia lepas panjat bukit..dahle kena pimpin..pancit minah nie...

3 jejaka bujang - sekarang tak tahulah...hehe
Previous Post
Next Post

About Author

2 comments:

  1. aku pancit smpi skrang bukit ...hahaah..sengal..jejaka 3 org tu..sorang dh jadi bapak budak..yg tengah tu dah nk kawen bulan 12..sorang lg tgh cari awek..kelakar kan peristiwa kenal 3 jejaka ni..hahahaha last2 leh ngamm

    ReplyDelete
  2. owh inilah saat2 gembira kita..mengeluarkan peluh haha

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.