Selasa, 27 Oktober 2009

Jenjalan ke rumah Fairuz

Venue;Taman Tropika, Kajang
Date; 17 Oct 2009, Saturday


bergaya la kejap dgn sunglass kengkononnya


nak jadi citer sepatutnya aku ke rumah terbuka en muz, my ex-director la Stagno Tech kat Bandar Tun Hussein Onn, Cheras. Dengan bersemangat la aku mewar-warkan dalam facebook dan berjanji nak pergi bersama dgn Mimi..at the end, Mimi ckp dia p Damansara dulu, aku pun redah jelah sorg2..tak pernah pergi kan.. and Cheras is not my very known place, maka sesatla.. disebabkan sudah hangin, sebelum aku marah2 tak tentu pasal, aku pun menuju ke rumah Fairuz dekat area UKM Bangi,...


panas diluar, masuk dlm rumah, panas dihati, meh berkipas!
Fairuz pun dgn penuh gembira menyambut aku..maklumla kata rindu kat kakak dia yang sorg ni...kakak ni la kijenya dtg menempel, makan2, tdo2 sekali sekala..haha..apa lagi aku pun mintak nak makan..eceh tak malu betul, selamba je..nasi lemak pun i no hal..janji perut isi! dah makan rasa ngantuk2 pulak...Bai husband Fairuz balik dr UKM leh plak layan Kashfi makan..aduh..kasih abah...uminya dah penat..

aa...lambatla abah ni suap

aku ingat nak singgah kejap je sebab nak pergi umah mak angkat kat bukit jalil..kata nak tolong masak2 untuk open house dia besok. Bai pulak harap aku tido je teman Fairuz sbb dia nak keluar pergi tgk bola. Kira aku dtg ni rahmat la bg dia..bolehla kuar2 sebab kalau tinggal Fairuz dgn Kashfi je tak sedap hati..ececececece mcm lepas tanggungjawab jaga kejap..ehehe...apapun rasa dihargaila sebab sejak kat uni lagi family Fairuz pun mmg percaya aku boleh lindung anak diorg ni..ahaha...ade ker?

aksi Perez Hellton

tup-tup, magrib Bai pi masjid, adik dgn kak chik lak sampai. so kengkonon niat dihati tu nak balik gak tp mcm tak jadi je lepas mkn nasi open house jiran Fairuz..ngantuk le apa lagi...jom pekena Nescafe Gold dulu...



pot-pet pot-pet...titiba teringat pulak pada Hazar kawan Sarawakian kitorg..lantas kitorg pun meneleponla dia..uhuhu....mahu satu jam, panas tinger aku tp kwn lame punye pasal, no hal...asalkan bahagia...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.