In

Aishah's Engagement & Open House

Venue: Taman Setiawangsa

Date: 101009


Akhirnya, sahabatku Aishah selamat ditunangkan dengan pengarang jantungnya Hezry. Rombongan aku, Pink & Lyn sampai jam 11 lebih..betul2 Aishah dah siap dimekapkan oleh seorang kawan ofis jugak, Ulfa. Mekap memang cantik, maklumla, Ulfa amik kelas dandanan..

Wajah Aishah bukan main berseri-seri dengan baju kurung pahang berwarna biru, tudung ungu dan pelamin pink..ehehehehe..

Kami bertiga pun apa lagi, ambik kesempatan bergambar dengan cik cantik sehari..hehe..jangan marah..oh ye, tetamu mesti berpakaian ungu-kawan2, hijau-ahli keluarga.. oh macam2 warna pulak, tapi sebab Aishah, rela la aku menjahit butang baju tak siap lagi di pagi2 hari..manik dgn labuci pun tak sempat nak jahit tau..kalau tak lagi la mengerlip aku dari Aishah. eceh perasan kejap...


Majlis sangat ringkas, merisik dan bertunang..Alhamdulillah selamat sudah seorang sahabatku...maka aku pun berangan2 la datang tu pun nak ambik berkat..kekekeke...

Related Articles

3 comments:

  1. hah amik berkat beb...mana tau ko dulu dr aku ni...hihihi

    ReplyDelete
  2. owh mimi....keliling aku skrg, kawan2 rapat semua nak bertunang, nak kawin nie...huhu

    ReplyDelete
  3. oho tq sbb dtg..insyaAllah ade jodoh x ke manenye tu..hehe

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...