Khamis, 25 Februari 2010

meroyan

aku meroyan ker? korang pernah meroyan tak? aku tak maksudkan meroyan pas beranak la..ni meroyan mcm ni aku tak pernah tgkla kan or alami..aku mana pernah beranak..

kengkawan aku la suka kata aku meroyan..ade ke patut...aku elok2 kat opis dia kata aku meroyan...hehe...actually ada masa2 tertentu, aku kelam-kabut dgn keje2 opis yg tak penah abis;
"keje ni u buat dulu...",..kang kejap lagi..."Anis, u jgn lupa buat ni pulak..." kang titibe..."Anis, ni urgent, u buat sekarang."

ko..boleh meroyan tau mcm ni...aku sampai kdg2 taktau mana satu nak didahulukan..pastu kalau nak cepat2 aku mulalah salah isi form, tertinggalla, cek salah tulis ke..benci je dah tambah lagi keje aku nak buat balik..hampeh betul. contoh hari ni je aku dah salah type invoice punya date...abis semua nak kena tukar balik..buat invois bukan sikit..beratus2 sebulan...

kendian bila bulan ngambang jek - sila tgk kalendar hijrah yek..mulala aku meroyan..hahaha..meroyan time bulan ngambang agak kelakar..sebab aku pernah titiber nak makan donut..telepon kawan ni tak dpt, aku telepon kawan lain..pastu sanggup amik diorg kat rumah..jom keluar berjimba ke or cari makanan sedap...selalu yg kena layan aku ni bestfriend aku Izah...haha sibla kau aku tak kacau mcm dulu2 sbb aku respek ko nak amik exam la wat tesis jadah bila nak siap semua tu weii...
dulu zaman aku blaja kat UKM dia kdg2 carikla aku bila cuti semester untuk teman shopping ke window ke jadikla..sanggup dia amik aku kat Bangsar..ekkeekkeke..you are my BFF lol..tp sejak dia pulak ke UM, aku kena menyabarkan diri dan tgk timing dia free plak utk diganggu..sebab dia ni ada hari tidur sedunia...mampos kalau earthquake baru dia nak bgn kot..aku dtg umah dia pun buat dekkk je..hampeh ko, mujur aku leh manja2an dgn mak ngko..aahahahahah..

pastu sorg lagi kawan yg aku suka ganggu ialah Azrena..dia ni ada kembar..ahaha..comel jek diorg ni..selalu gak aku culik dia utk tgk wayang hari Rabu or pergi try makanan baru...kalau takde duit tu diam2 je okies...dtg lepak gak kat umah dia bila free la...hehe..siap tdo2 lagi..

oooOoo kisah meroyan ni kalau kawan2 opis yg suke menyakat aku ialah si Julie dgn Lyn..tp Julie ni memang paham la kenapa aku meroyan...Pink pulak dah malas dgr kot nama yg sama je aku sebut..ahahah..tak boleh jalan dowh nama lain semua berlalu pergi....yg tersangkut/terpateri dihati tetapla yang seOrang tu jugak....entah sampai bila...maybe sebab tu diorg ckp aku meroyan..chezzz tah ape2 entry...


0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.