Ahad, 28 Februari 2010

making light window shopping

boleh caya ke aku tak shopping? at least masuk je bula baru kena ada baju baru ke sseluar baru ke..beg tgn dgn kasut boleh sabar lagi sebab aku sgt cerewet. kadang bila nak pergi kerja tgk baju sama je..tak best pulak nak tukar baju lain..kadang bila outing ke dating ke nak jugak rasa best dan perasan cun dgn baju baru..ahahaha...kalau pakai t-shirt tu maknenya aku nye mood biasa2 jek..kalau aku bersiap cantik bagai dgn blouse dgn mekap bagai tu tandanya ada unsur2 gatal kat dlm hati...hahaha..sendiri tau diri sendirila..

so smlm~27 february aku pun keluar la ke BTS dgn anak2 buah. aim aku nak ke BJUTI kat Mau Junction seperti diwar2kan oleh POSH76. tapi aku kenala ikut budak2 ni dulu..ceh makcik lembut hati...

dah sampai BTS tu mula2 cari stoking hitam utk Ed. dah dpr SBP kat Bukit Kayu Hitam pulak. apa la dia ni thn ni je 3x tukar sekolah..semua lain2 negeri..Penang, Melaka sekarang Kedah pulak. lepas ni jgnla nak tukar2 sekolah lagi..ceh aku plak sibuk2 hehe..

sibuk2 lepas window shopping, aku makan sushi king lagi dgn budak2 ni..haha..best2...dgn diskaun 10% aku sgt gembira..juga gembira mkn dgn anak2 buah yg lagi tinggi dari aku...huh!

lepas solat Asar, Ed balik ke Bangi, aku dan Yuhana jalan2 lagi..aku nak cari bet silver tp tak jumpa..last2 aku beli belt besar kaler putih..jadikla boleh pakai dgn baju hitam putih aku yg makin banyak...

kemudian misi ke Maju Junction la..aku drive la masuk parking...cari lak kedai tu tak jumpa2..adeh..last2 pergi FOS kegemaranku....dpt la grab sehelai baju kaler oren yang seksi dan cantik..hm...tak mungkinla aku pakai sleeveless kan tanpa blazer.....uish kelua parking kena caj RM4. mahal dowh..rasa kejap je singgah solat dan shop baju2..aduhh..teus lapar terus ke Kg baru...carik makanan la...

tempat lama lagi dikenang, aku pun ke kedai makan yg pernah aku test makan dgn Bok. Sedap giler tomyam dia...nikmat..kenala Rm17  utk 2 org  mkn..sib makcik ada duit lebey..then barula hantar Yuhana balik asrama tp sebab dah lewat tak dpt masukla..so tinggalla my stainless steel ring atas meja dia...uhuk

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.