Isnin, 1 Februari 2010

Krispy Kreme, Sunway Pyramid

misi mencari donut bermula...apa..???takde sape nak teman?? mari dail no henpon kengkawan yg takde bf or hal family...

hello~izah, ko buat pe? jom teman aku cari donut...setengah jam lagi aku sampai~ wallaweh senang giler yek..ade keta anytime, siap ble bajet bila boleh tibe kat rumah kawan...

dah sampai2, dia masih belum mandi.siap tgh chatting dgn kwn2 dlm YM.. hampeh..aku pun pergilah borak dgn mak tun.. apa cer borak2 dgn mak org..haha,...gelak2 ngumpat sikit..tanya bila nak kawin..bf ko sape..ko suke sape..aku carikan utk kau nak??aku?? termangu-mangu..pandaila makcik ni nak padankan saya dgn duda mati bini. anak angkat  2 org kat asrama.. owh--owh..tidakle..bg jelah kat si zaiya..ahahaha..gelak2 jahat..kendian..

weh..bila kau nak mandi dah..asyik chatting jekkkk..laaa aku ajak budak2 ni sekali~zaiya dan zura~ sbb tgh online dgn depa..pas zuhur kita pergilah. kalau pergi skrg nanti kena tanggalkan mekap..aku tak cun nanti..ceh..abis aku yg dah siap mekap bagai ni kena cuci la dulu sbb nak solat..hampeh..aku pun mknla mee goreng, menantu mak tun masak,..sedap gak..hehe..

pas dah siap makan bagai, kitorg pun berlepas ke rumah zaiya. amik zura siap semua jom ke sunway..aku nak makan donut..aku meroyan..korg layanla ek..hahahaha...
di depan kedai ala2 cerite korea~Full House ~ sebelah aku zaiya

sampai kat sunway punyala q panjang nak masuk parking, hampeh siap pusing2 lagi sebab dah tatau mana satu lobang parking nak masuk. last2 dpt gak parking tp selamba bukan dlm kotak parking. manusia punyalah ramai yg amat..

misi mencari donut bermula, tapi si izah sempat grab 2 beg tangan..ceh..aku kalau dah niat nak mkn donut, tu jelah aku aim. yang lain tak pedulik la...puasla cari J-Co donut, last2 nampak Krispy Kreme. belasah jelah asalkan bukan Dunkin donut..hehehe..yg syioknya dpt plak diskaun khas 10%. dat day 31 Jan 2010 punya cerite daaa...lepastu beli sedozen donut dpt 1 bijik lagi free..awwww i loikeeee..

kendian zura dgn zaiya peri mkn dkt Chicken Rice Shop sbb dah kebulur. aku dgn Izah sbb dah melantak makan mee goreng dah kenyangla..pulak2 dah dpt donut..lupakan yg laennn...hehehe

aku lgsg takde mood nak shop..aneh betul gaji baru masuk je..konpius kejap...takpe2 takde yg berkenan jgn beli..membazir! last diorg ajak tgk org main ice skating. punyalah ramai.nak q masuk entah biler baru dpt..
 izah acting pro...

aku pun terkenang2 la masa 1 st time main dulu..sorryla siap jatuh tergolek kepala jatuh atas lapang ais..aduissssss..nasibla ada bok tolong..nak main lagi???takde dah except dgn yg mmg pandai main ice skating..boleh ajak Yuhana..hehehe 
sgt sedap...yummy

malam pun kitorg tak sedar. sedar2 perut dah bunyi..lagi tak tahan..apa lagi kitorg pun pergi food court JJ..mai la makan nasi sebelum hantar kwn2 balik rumah..
dlm kotak is my pieces of doughnut, dlm pinggan Izah punya

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.