Khamis, 4 Februari 2010

road bully depan mata aku...

cam tak caya jek...tengari balik dari MBf, aku amik jalan ampang la kan nak balik Ampg Point..tengah2 jammed mcm giler babeng~sape taktau meh aku bgtau..jalan ampang ni mmg mcm gampang tautak kalau jem Ya Allah..ya ampun....ble hilang sabar..tp aku tadi drive rilek2 je..biasa2 je tak speed or tak jadi minah cilok..heehhee..pe cer intro lebey2 plak..

okies..cenggini, tgh dok jalan-benti-jalan..kira main brekla sampai brek baby aku nak nangis kan...aku nampakla ada satu teksi kira 5-6 biji kereta dari depan keta aku mcm cilok la masuk..aku puntatau camner sbb time tu baru lepas trafik light..titibe aku nengok ade pemandu lori kecik~cam lori ais or apa2 jelah tp lori, turun..aku ingat nak tkr driver ke? kot penat men2 brek plak2 lori mesti manual kan..keje tukar gear & main clutch la..hoho tahpepe aku pikir...rupanya idak..dia turun, dia tendang pintu teksi dgn bumper blkg...wowowowwwowoo....takut japs..tapi aku rasa pemandu teksi tu mesti buat sesuatu peel yg menyebabkan driver lori marah..aiyakkk..tataula kemek ke idak teksi tu....driver teksi mesia kan kebanyakan mmg keji sikit bila bwk teksi...aku pun hangin selalu dgn diorg ni terutama yg bwk teksi iswara..adeh...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.