Selasa, 2 Februari 2010

Krismas Eve

Sesuai ke tajuk..???hahaha ada aku kisah...lapoknye citer dah basi....tp aku nak hapdate gak sebab time jumpa ni dgn kengkawan ni la mcm2 peel dan cerita terkeluar...

so mlm jumaat, 24 Dec 09 kitorg lepak2 di Pelita Ampang Point..thanks you guys..pilih tempat ni..senang nak jumpa..aku siap balik rumah mandi dulu baru dtg jumpa korg..ngeeee korg semua busuk..balik keje tak mandi...haha

ok tengok gambar sudahla yer....aku pun tak brp hingat dah citer apa yg kitorg gelak sakan sgt mlm tu..yg pasti meja kitorg havoc mcm biasa..mcm pelita tu kitorg ada share..sukatila nak gelak brp kuat decibels.
Rizal and his camera

rizal,linda,majmin& dyla..mcm2 peel kan...
mimi mcm biasa...mukadimah cerite..ann ko dgr jek..



bergelas2 air kau...kering tekak...tulah asyik gelak..cakap..gelak

problem nak tempah tarikh tunang..rebut dgn jiran sebelah...



syukri&reen..titibe nak sengih
ann dgn rileknya ckp..aah aku tunang sabtu nih...

"ko bygkan wak..jiran aku tu..."~tak abis2 komplen mimi nih..
 
  sangap dah masing2 dgr citer mimi..mimi memang..selalu konke table dgn citer dia jek..org len takle hapdate ke huh???

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.