Saturday, March 23, 2013

Berita Tergempar!

semalam jam 6 petang GM panggil semua staff meeting tergempar. apa yang gempar sangat tu dah dengar sikit2 dari Auntie, dari Richard...dan bisik2 kawan2 belakang meja.

aku yang dok control parking kat situ, sekarang aku yang kena memikir mana aku nak parking...adus.... adakah aku kena naik public transport semula... adakah aku kena bangun pagi2 buta... adakah aku tak boleh tidur semula....arghhhhhhhhhhhhhhhhhh..segala keselesaan selama 5 tahun berakhir? arghhhhhhh tidak... di Jalan Sultan Ismail, Jalan Perak, Jalan Bukit Bintang....bukanla jalan se jammed Bandar Baru Ampang.... jalan itu jalan yang SUPER DUPER JAMMED! 

sila plan..sila bajet.. sila bersedia...

di tengah2 meeting ada pula yang bertanya bilakah bonus akan diberikan? bilakah increment? ditengah kucar kacir ni kan..berita gembira pasti melegakan staff2 yang terlibat dengan pemindahan...ya kami dan MBF Holdings akan bersatu. akan tinggal bersama...

bonus tak dapat bulan ni...bulan depan confirm dengan increment. yeay! boleh la bayar insuran kereta awal bulan 5 ni...

bersedia..kena.... suasana baru, ofis baru, rakan sekerja baru...bos baru? entah. tapi aku suka belajar benda baru. sebab otak aku jemu dengan benda yang sama. takpa push diri untuk tuntut ilmu, asal berguna.
Previous Post
Next Post

About Author

5 comments:

  1. Kakcik juga sedang membiasakan diri dengan suasana kerja yang baru....

    ReplyDelete
  2. ye ke kakcik...sama2lah kita biasakan diri ek...

    ReplyDelete
  3. Bandar Baru Ampang? Memang sangat sangat lah jam nya! Kak Azie dah rasa, aduhaiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah biasa dgn bandar baru ampang..sekarang nak kena biasa dengan jalan sultan ismail pulak....pagi2 rebut naik AKLEH pulak...

      Delete
  4. salam

    anis .. orang kata bila kita berdepan dengan yang 'baru' akan rasa lainnya. Itu cuma buat pertama kali. Kemudian akan okey .. mungkin bertambah seronoknya.

    Kalau asyik duk berdepan yg lama tentu boring jugakan. Kecuali berdepan dengan yang lama tapi dengan pendekatan yang baru .. buat cara yang baru & lain sedikit .. tentu best!!

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.