Sabtu, 4 September 2010

Nak Citer....tak dpt citer

aku menunggu hari sabtu dan ahad nak buat blog..pasal xtvt aku dlm tempoh seminggu ni..byk je mende2 aku buat dgn kawan2..

pergi shoppingla sampai kaki pancit, jumpa kawan lama la yg tak bertemu 5-6 thn lepas..aishhh byk cerita ni...

namun, Allah sayang aku. Dia kasi aku ujian migrain dan demam pada hari Sabtu...aku pening kepala berdenyut2, demam aku takdela panas tp bdn aku tak bestla...entah petang ni mampu drive ke KD ke tak nak amik surat dari rumah abg aku...

kesudahannya, aku tetap basuh kain, lipat kain, lepas tu baring..kejap lelap kejap tgk lappy balik...

aku makan kuew tiaw goreng je smlm..huhu

2 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.