In Hobby

Penggantung Aksesori

Inilah dia hasil frame yang dah bertukar jadi tempat aku gantung aksesori. Seronoknya aku. Lepas dah siap mintak tolong laki suruh gantungkan.


Dah gantung aku pun godekla barang2 perhiasan badan yang ada. Ada juga yang aku tak gantung sebab keadaan fizikalnya. Risau rosak pulak. Jadi biar dalam kotak.


Seronok ada benda macam ni. Puas hati dan senang nak ambil itu ini. Aqlan pun tak dapat kacau dah. Hehe.

Dah siap tu laki buat permintaan. Dia pun nak jugak. Nak gantung medal dia. Ala aku pun ada medal jugak. Another project incoming la..

Related Articles

2 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...