Sabtu, 17 Disember 2011

Tapai Pulut, Kek Keju & Air Sparkling

aku memang penggemar tapai pulut. ada pulak yang bagi......lagila aku bertambah sukaaaa......

tapai dari Ipoh ku bawa pulang ke Ampang
selepas melepasi Perak, aku ke Kota Damansara jumpa emak.mak masak rendang ayam yeay! aku tapau bawak jelah balik...bolehla esok makan2...aku pun sempat bagi mak pau kacang 2 biji & sebungkus kacang rebus. semua makanan sangat yummy!

selepas sampai Puchong, aku makan kek..mengada nak makan kek la pulak.
kek secret recipe tetap di hati - New York Cheese

rasa epal masam- manis juga dari Secret Recipe
sampai rumah dah jam 10 malam. aku pun tak ingat,..tapi jammed arah ke selatan MRR2 sangatla panjang.......sseperti jammed arah ke utara MRR2 pada hari Sabtu lepas...confirm nak raya krismas nanti laaaagilaaaa jammed!!!

11 ulasan:

  1. SALAM
    TAPAI PULUT TU BEST ! ESOK KE BANGI LA PULAK !

    BalasPadam
  2. setahun sudah aku pantang tapai pulut...sedehhhh wehh...sbar je ni

    BalasPadam
  3. Alamak... kenapalah kakcik tak terfikir nak tempah tapai pulut untuk dibawa esok, kan? Hari ini dah tak sempat lagi...

    BalasPadam
  4. uishh ade lak terselit new york ciskek ni...dah terliur pulak...haishh..

    BalasPadam
  5. mimy; pregnant tak boleh makan tapai ek?

    BalasPadam
  6. kakcik; takde rezeki pembuat tapai esok. pemakan tapai pun takde rezeki

    BalasPadam
  7. alahaiiii cheese cake...meroyan aku tengok

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.