In

Hainan Station


acara makan2 macam biasa...kami gadis2 & mak2 budak pun bergerakla ke hainan station untuk makan tengahari Jumaat lepas ketika kaum bapa menunaikan solat Jumaat--Alhamdulillah..kepada yg tak solat Jumaat tu...maybe dia musafir kelana kot..oh kali ni ahli2 jemaah makan tengahari ialah aku, wan, JJ, Julie, Lyn , Titi, Fahada & Nadia.
.

kerana dia ibu mengandung, kita turutkan kehendak titi...

macam biasa pilih tempat duduk bestla..nak atas sofa kulit lembut je tau aku nie...hehehe...mari2 pilih menu yg tertera...tgk2 harga dan cara hidangan macam boleh la dtg lagi.....uiks belum makan dah memuji...




inilah fahada..lupa plak nak kolaj gamba dia..hehe single & available



wan tgh menalipon agnes, lebih kurg camnila dialog dia...

"helo agnes...ya..u mau makan apa???"

"owh sama dgn i la..i dah bungkus ni...u nak jugak?"
"okeh..okeh..i byrkan dulu..demi u, i sanggup..tahun depan naikkan gaji i 10% okeh.."



masa nak balik sempat lagi bergambo depan kaunter bayaran...aku biasala..snappp jek kejenya...

Related Articles

1 comments:

  1. hmm..mkn2..!!
    2 r kejenye..
    da jdi lumrah id0p c.neng la kn..!! kah3...!! >;D

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...