In

Secret Recipe

Date: 12 November 2009, Secret Recipe Ampang Point



"cik, cik free tak tengahari ni.."suara aku mcm kenal..tp kalau betul org lain, aku yang susah nanti tak pandai layan org..aku pun ckp baik2.." free? kenapa tanya ya...?" kantoi...lyn tak dpt kepit suara dia..hahaha..jom2 lunch kat SR.. wah wah nak banjer ke??? hehehe....ok ok..no hal la dah lama pun tak pergi situ...
lyn,julie,ulfa, titi, JJ & Me


titi, JJ & Me

lyn,JJ & me

maka bergerak la kami 6 org...3 anak dara, 3 mak org..hehehe..aku, lyn, julie, jj, ulfa & titi...sampai je..kitorg carik port meja utk 6 org dan nak duduk kat kusyen lembut..maklumla ada ibu mengandung-titi; yg tak mengandung macam aku pun nak duduk sedap...haha nak jaga aset lol..


menu datang..terus membelek bagai apa je...nak makan sedap la katakan...aku paling lambat la..kenala kutuk dgn JJ semua lambat anis ni...nak mkn nasi campur pun lambat..ade ke nasi campur kat SR?
yummy!!!

okeh2 last aku pilih chicken with tamarind sauce dgn ice blended cappuccino with caramel..haha..marila makan sepuas hati....kekekeke....maklumla org belanja---->dpt tahu pun masa nak byr kat lyn..katanya julie & lyn blanja..wah semoga Allah murahkan lagi rezeki korg..tp sebab apa korg belanja ek..???

lyn memang tamak tau...

Related Articles

2 comments:

  1. makan makan makan....baik2 nanti lain yang naik selain pangkat dan gaji yg naik...

    ReplyDelete
  2. pangkat tak naik..gaji naik kot InsyaAllah..ahahaha..lain2 naik? saham?

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...