Khamis, 5 November 2009

Sampai Syurga

Ku membenarkan jiwaku


Untuk mencintaimu

Ku persembahkan hidupku

Untuk bersama kamu


Dan diriku untuk kamu


Belum pernah kumerasai begitu


Semua itu telah berlalu


Harapanku palsu

Dan mungkin hari yang satu

Terus ku tertunggu


Di hatiku masih kamu


Belum pernah ku ingin terus memburu


Aku lemah tanpa kamu


Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu


Namun aku tetap aku


Yang terbaik untuk diriku

Hanya satu

Hanya kamu


Ku membiarkan hatiku


Untuk merinduimu

Ku menghamparkan sakitku

Untuk tatapan kamu


Bersamamu harapanku


Hilang dalam terang yang membutakanku


Aku lemah tanpa kamu


Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu


Sampai syurga ku menunggu


Sampai syurga ku cintamu

Hanya kamu


Dan segala yang ku ada


Ku berikan semua

Untuk dirimu saja


Ku mahu dirimu


Bahagia untuk selamanya

Biar sampai syurga

Aku menunggu cinta darimu

Agar ku sempurna


Aku fahami aku bukan terbaik


Untuk dirimu

Namun aku tetap aku

Yang terbaik tuk diriku


Hanya satu


Aku lemah tanpa kamu


Ku inginmu dampingi ku

Aku fahami aku bukan terbaik

Untuk dirimu


Sampai syurga ku menunggu


Sampai syurga ku cintamu

Hanya kamu

1 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.