Sabtu, 30 Januari 2010

cuba-cuba lupakan dia

puas dah aku cuba2..,cuba2 aku ni dah nak masuk 2 thn...boleh mereng gak kalau pikir balik..kalau aku listkan bbrp perkara yg aku buat utk lupakan dia dan benda2 yg aku buat mcm aku sbnrnya tanak lupakan dia..sama je jumlahnye....

aku benci entry ni.. tp aku nak luahkan gak sebab aku tgh laapaaarr...bila lapa kepala aku pening..dan bile lapar pening mcm ni aku teringat dia..kalau keluar dating, bila lapar dia mesti carikan tmpt makan best...skrg aku kena cari sendiri..aku cuba order piza secara online tp aku mls nak register..aku x dpt pikir apa2 dah..pikiran aku dah tak betul..perut aku tgh bunyi2..aku patut minum soy bio protein aku tu..dah le mahal nak mampos tp aku suke skip2 minum padahal aku tau ia baik utk kesihatan aku..

spjg minggu ni aku byk surf website pulau2..aku choose pulau perhentian dan terus copy link terus msg kat inbox dia..sebelum hari tu aku chating dgn dia kat YM pastu aku tanya2 dia pasal cuti2 mesia..dia kata takde geng..kwn2 dia selalu cancel last2..tu dia bengang..aku pun tak smbg ckp dah dgn dia dlm YM..

aku msg dlm inbox facebook dia sbb aku tamoo nampak sgt aku masih terhegeh2 nak tepek pertanyaan aku kat wall dia..kendian bila aku masih dok sibuk2 bloghoping blogger of this month - chuckei..aku tgk aku dpt reply msg kat facebook.. aku pun bukak tgk dia bls..

"ok.. bila nak pegi ? nak ikut.... dah lama x pegi snorkeling la.. uwaaa . Nak lagi selesa n baru.. bubu. how much ? Sana dia mmg rumah kayu jerk.. untuk tido mlm .. siang bogel kat luar. try look for matahari.
Mkn tgh hari gi mkn kat Kg Nelayan baru beh!!"

owh owh dia nak iku aku pergi bercuti padahal aku tak ajak pun...sumpah..
last time kitorg bercuti besama masa zaman sayang2 la..tahun 2007 dah lama siott time tu pergi 4 orgla..keji tak org kat pulau tu ingat kitorg sewa chalet dgn kapel masing2..giler nak mampos..dia tdo dgn bofren kawan baik aku la dowh..pastu bila dah break off tu dia pun penah ajak aku ikut cuti kat pulau perhentian thn 2008 bulan mei..tp dat day dia sampai pulau, baby aku sampai...aku pun dibgtau dah lambat..dia ni mmg suke redah je offer ajak ikut time2 tak sesuwai plak tu aku kena odit lagi...

so skrg ni camner...?hahahah takpe ke dia ikut..aku jwb je.. the more the merrier..ceh...tak guna ko Anis masih tunggu dia lagi ke? tak kesian kat lelaki lain yg nak approach ko..ke kau tak kesal nanti ada laki lagi baik baru nak approach ko bila baca entry ni trs hilang minat dia kat ko..tuala ko takde bofren takpe lagi..kalau tak kawen2 gak sbb masih chentakan ex bf ko caner..sengal..dah kena basuh dgn clorox oleh kwn2 pun masih tak jln... Ya Allah tunjukkan aku jalan..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.