Sabtu, 22 Mei 2010

Gambar terselit - tersepit

satu hari dpt mms dari kawan lama, Ina. ok sila tgk dulu.
dari kiri belakang: ROZI-INA-MAR-AHMAR-AKU TAK INGAT-TIKAH,ARNI
barisan tgh: LIZA-IEHA-AKU LAA...~HAHAHAHAHA~
yg duduk: MAI-WANI

gambar ni tak silap aku diambil selepas kitorg buat rumah terbuka lepas raya puasa. kelakar betul aku tahu masak bihun goreng je time tu. dahle masak dlm periuk nasi..hahah..bekas2 penghuni asrama diluar sana sekelian, anda mesti dah biasa masak guna periuk nasi kan..kan... 

kitorg satu rumah 3 bilik duduk 12 org.rumah bukan sebarang tapi nama dia Krystal Villa. punyalah kolej ni nak jimat..rumah kitorg je paling ramai..paling happening..dan..paling bersih..(kitorg dpt hadiah tau masa akhir semester) sebab ada "surirumah" yg suka bebel kalau kotor sikit~yg kaki bebel, aku & ina. hujung minggu je operasi bersih rumah. semua terlibat!!!! jgn nak pemalas ye anak2 dara sekelian.

sekarang yang anak daranya cuma:-aku la kan..ala korg ni....ina, & mai. yg lain aku tahu dah kawin kecuali yg aku tak tahu tu yg aku lupa nama dia, rozi & ieha.

oh dulu aku amik matrik akaun under UKM kat Mutiara Institute of Technology kat Bayan Baru, Penang. kamila batch terakhir matrik under Universiti. thn kemudiannya semua di bwh Kementerian Pendidikan. 

by the way aku miss u guys. yg paling baru aku jumpa cuma Ina. kitorg lepak2 kat bangsar. yg lain2 tahu cerita melalui FB la..FB rocks!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.