In

Biskut Tambah Susu

Terperangkap dengan penjual kat DNA aku pun beli biskut ni.




Biskut ni memang sedappppp. Rasa cam makan biskut Mark & Spencer... harga dia RM36.90. Ada berapa keping je kot..dalam 9 ke 12 je..ada juga dalam bentuk serbuk. Aku malas nak bancuh..keputusan dia? Sama je pengeluaran susu aku maybe sebab bulan puasa tak banyak minum kan. Takpalah ni salah satu percubaan nak tambahkan susu. Demi mencapai niat nak susukan Aqlan sampai umur dia 2 tahun. INSYAALLAH.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...