In

Cucuk 4 Bulan

Setiap kali nak pergi cucuk aqlan ni aku dan Zcat mesti minta cuti. Dia dapatkan GL so tak perlulah kami bawa cash banyak2.

Kali ni bertolak dari rumah jam 917am. Sampai bandar baru bangi jam 940am ikut besraya new extension highway. Cepat je kan.

Daftar je dah no 24 jam 950am. Baru masuk jumpa doktor 4 orang. Dr pakar sebelah bilik tu cuti. So makin ramaila yang menumpang doktor pakar yang biasa rawat aqlan ni.

Sudahnya jam 130pm baru siap. Aqlan melalak la sikit kena pneumococcal. Pastu minta ubat untuk kesan2 gigit dek hama kata doktor. Habis bintat. Aku pun pening macam mana boleh ada ni. Tukar cadar. Anti hama lagi lapik tilam. Tak bileh jadi ni. Mahu cari spray Cosway yang aku baru belek sehari sebelum ni.

Balik dari cucuk kami bertiga tidur. Ya sedapnya sekejap je sebab aqlan tidur siang tak nyenyak. Susu kurang ku bagi ke susu Anmum. Paksa minum akhirnya dia yelan juga.

Malam lepas isyak terus terbongkang. Zcat pergi terawih entah bila balik. Alih baca mesej tanya nak nasi goreng tak jam 1030mlm. Masa baca tu aku dah lama hanyut tidur lena dengan aqlan.

Muka bintat2 hari Rabu

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...