In

Buffet Buka Puasa Di Marché The Curve

Katanya RM75. Ok masuk jelah sebab teringin nak makalagi syik tengok kedai je bila masuk the curve.

Masuk pun dah lambat nak makan pun agak cepat2.

Sambar makanan rasa2 sampai tak RM75.


Bila dah bayar kena lebih RM80 sorang. including tax dan service charge.

Makanan dan minuman.?

Hurm dapat 2 gelas minuman percuma. Aku amik jus epal dengan jus asam boi. Kalau haus lagi kenalah tambah duit.

Paling sedap salmon la. Bbq kambing ayam dan daging lembu. Makan salad pun sedap. Tapi satu gambar pun aku tak amik kecuali yang bbq kat atas tu. Hehehe.

Dapat seat yang kurang sejuk sikit. Maklum lambat sampai. Tutup jam 10 malam.

Untuk ulang makan? Mungkin bergantung pada harga buffet tahun depan la...

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...