Sabtu, 19 Julai 2014

Collect Voucher Sempena Harijadi Dari L'Occitane

Yeah bulan July bulan birthdayku. Macam2 offer tapi kena fikirla mana berbaloi mana tidak. Offer offer juga. Ongkosnya tetap ada.

Walaupun dalam hati ni dah malas nak pakai produk L'occitane tapi aku suka minyak almond dia. Sesuai untuk selulit selepas bersalin. Aku dah pakai minyak ni sejak setahun yang lepas. Mean sebelum aku disahkan mengandung lagi.

Baunya harum.

Lagi satu aku terperangkap dengan conditioner. Ada pulak yang baru mint. Aku memang suka sangat mint. Habis cerita beli je.

Collect voucher RM20 je. Bayar?....

Dah sebab ada mata terkumpul lebih RM500 pembelian sebelum ni aku kad dapat Pouch yang cantik.

Dan sebab dah spent over RM200, maka dapatlah 1 jar biskut arab or biskut suji. Colourful lagi. I like...thank you L'Occitane!

Ke Nu Sentral. Tak ramai orang. Walhal aku daftar ahli kat KLCC.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.