Isnin, 30 Oktober 2017

Makan Heritage, Kota Damansara

Dah lama nampak kedai. Asal pergi jumpa mak kat rumah abang je kata nak try. Tapi dah makan tempat lain jadi memang tak try la.

So dapatlah try akhirnya masa cuti Deepavali. Datang untuk Lunch masa tu pulak cuaca panas lit lit. Tambah pulak masih tak sihat...berganda2 berpeluh2 makan walaupun ada kipas besar. This kedai need to use aircond la. Memang kan masa tengahari tersangat panas ya. Silap2 boleh demam. Nasib I yang macam puteri lilin ni boleh survive lagi.


Aqlan nak duduk seat kat situ jugak..sebab tu aku amik gambat dari angle lain.

Dia memanggil kami duduk situ

Kuew tiaw kungfu ke ladna ta. Tapi aku rasa masin sangat. Laki kata sedap je. Ok masa tu memang sakit tekak dan lidah takleh nak rasa sangat. Taste bud tak betul.

Soda gembira paling murah kot. Sedap.


Nasi untuk Aqlan

Ni lak lauknya ayam butter. Tapi Aqlan tanak makan sangat. Last2 Kami tapau.

Laki makan mee goreng mamak signature dish kedai ni. Overall harga makanan sangat berbaloi sebab portion besar dan sedap. Tunggu aku sihat sepenuhnya nak datang balik.

2 ulasan:

  1. Anis makan kat situ masa depavali tapi kenapa lama sangat uodate ni. Kalau tak dapt juga saya cuba makan situ. Lepas deepavali saya ada ke situ tapi masa tu tak tau ni. Next time lah. Tapi entah bil. Thnks.

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.