Welcome To My Random Stories. From blogging about my family, recipes, hobbies, eating out and good bargain place. A little chit chat about myself so you will know me better.

Tuesday, October 17, 2017

Roti French Loaf Hero

Ni je yang ada hari tu beli. RM8.25. Staff akan tolong potongkan guna mesin khas kalau nak dipotong lah. Aku angguk je cepat2 tak kuasa nak potong sendiri. Tangan aku takleh buat kerja2 menekan dan angkat benda2 berat kan. Tapi kadang2 kena juga angkat budak Aqlan masuk bilik mandi. Kes tanak mandi.....main kejar2 dalam bilik naik katil turun katil. Kalau ada daya memang aku layan. Kalau tengah letih lesu ni aku biarkan je..last2 dia menyerah diri.

Roti ni cadangnya nak buat bruchetta. Sapu sos pasta bolognese tu..letak sikit beef bacon dan bakar. Ringkas2 ni selalu yang tolong buat laki. Dia memang suka buat. Aku tukang makan je...


1 comment:

  1. sedap tu anis...sape garlic butter pun sodap mkn ngan mushroom soup...sodap

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Recent Comments