Selasa, 13 Mac 2018

If You Can Screen Shot This Number

Pembaca dah cecah 750k. Kalau ada pembaca yang sampai nombor ni 770711 maybe aku nak bagi sesuatu. Haha..sebab selama aku berblog aku tak pernah bagi apa2.

Semalam aku tanya laki kenapa ek aku masih tulis blog? Bukan aku selalu dapat pendapatan pun sebab aku bukan jenis aktif cari paid review ke atau sewaktu dengannya. Sebab aku bukan rajin nak blog setiap hari. Ikut kerajinan aku je.

Laki aku cakap selagi tak menulis dan bercerita dengan perasaan bangga dan riak takpelah. Buat kenangan. Hurmmm 2 penyakit mazmumah ni selalu datang dan pergi. Selalu kena doa2 supaya takde perasaan tu bila tulis. Nak kena jaga hati2..tapi kita tulis sebab suka hati. Eh eh..

Apa aku nak bagi pun tak tahu lagi. Ada rezeki memang adalah yang dapat. Dah screen shot kenalah hantar bukti ke ideriyanis@gmail.com ek.

Bila nak pergi lagi la...
Motor, batu penanda jalan bukan hadiahnya ya. Makan kat sini pun bukan. Jauh sangat ni 😁

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.