Sabtu, 10 Mac 2018

, ,

Thistle, Port Dickson

Disebabkan air takde, maka tiba2 adik ipar ajak pergi tidur hotel. So cancel la ke rumah adik. Kan nanti dia tak selesa pulak nak tumpang tidur rumah adik aku.

Pagi2 dah bertolak dari rumah abang di KD. Pergi cari sarapan pagi. Sebab boleh check-in jam 3 petang je. Jadi dah habis makan balik BK dan tidur dulu. Semalam aku tak boleh tidur. Aqlan pulak bangun tidur jam 5 pagi. Ye kami 3 beranak tidur di rumah abang. Sebab air takde langsung dah dalam tangki. Sebelum balik tu sempat mandi dulula.

Tengahari baru kami bertolak ke PD. Aqlan masih tidur2. Aku pun kemas baju mamai2 je. Sampai Seremban beli air dulu. Dah panas lit lit. Sampai PD beli makanan dulu untuk dibawa ke hotel sebab nanti dah malas nak keluar.

Masa check-in agak lama. Siap dapat nombor 20. Orang makin ramai. Ni semua lari dari rumah la ni..takde air.







Dah check-in lega sangat. Bolehlah bersihkan diri dan solat semua dengan tenang. Jam 5 baru ke pantai untuk mandi.


Malam semua malas keluar. Ada set bbq tapi kena order 1 day before..3 pax dalm RM155. Kalau amik buffet sorang RM77. Aku lak kalau amik Buffet rugi.  Sebab aku tak kuat makan dah. Haha. So order jelah food..kenalah dalam RM159 untuk kami 4 orang. Cuma tak best terus kena bayar cash. Dah le cash tak banyak..bayar jelah kan..pastu makanan semua sedap takyah nak complaint sangat pasal hal2 cash tu.





Lepas makan semua membuta. Punyalah penat..

1 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.