Sabtu, 21 November 2009

Tropicana Mall

erm....misi menjelajah shopping mall yang baru...kalau KLCC dah beratus2 or beribu2 kali aku pergi--->kata keje kat sana bertahun2..kan..

maka aku pun menjelajah tropicana mall dgn zcat san...pada hari sabtu 21 November 2009...kitorg tiba jam 7 mlm..terusla solat magrib kan..surau dia cun beb...lupa lak nak snap hiasan dlm surau..macam dlm masjid..aku terpaku jap....

tapi sebelum solat magrib, aku dah temasuk angin dlm bdn sebab lambat makan..ni gara2 dia la lambat dtg nak pergi makan dkt capsquare mall...lantok..dgn dia2 sekali makan angin..lagik kitorg kandas di depan petronas-flamingo....sebelum naik AKLEH...adeh deh..nasibla....

peppermint tea at capsquare..RM4.50


so kitorg pun jenjalan..sambil aku snap2 gamba la tgk decoration complex...mmgla Ampang Point takle menang..ni kan mall baru..besar...yg paling besar sewa Carrefour le...




kiosk dr atas..cun gile beb...


disebabkan demam krismas sdg melanda...maka kompleks ni dihiasi dgn taburan lampu2 hiasan yg sgt simple..tp menyerlah...

mmg cun la..management mana haa??




sebelum balik, kitorg pun pergila tgk movie..GSC cinema..nak tgk 2012..hampa kali ke-4..jadi tgk astro boy...aku lak terlayan perasaan leh nangis tgk bdk robot ni......pas dah tgk movie, singgah kat kedai2..tgk2 brg..aku berkenanla nak beli laptop skin..almaklumla my lenovo dah calar2 lepas dibaiki.

RM20...kalau tidak RM29.90...katanya kedai baru bukak
kena potong ikut size laptop ler...
sebelum my lenovo ditampal skin baru
after get new skin..camner? cantik tak transformers pink lagi..yg penting lady & naik motor besar...ganaz..

2 ulasan:

  1. cian len0v0, abis calar balar bdnnye..!! hihihi..
    haa..ni da ad skin baru ni jgn smpai bende alah 2 b'calar balar lgi..
    klu b'calar balar lgi, susah sgt alas gune kain guni je..!! xk0yak..
    jimat lk 2 xyah nk beli skin baru lgi..!!

    BalasPadam
  2. kemain ko tour shopping mall.hahaha..mmg kaki jalan tul la ko

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.