Alhamdulillah Semakin Beransur Sihat

Huh legaaaaaa sebab sakit makin berkurang sangat. Selera makan? Cam gila asyik nak makan nasi tetek. Haha.. masak pun dah boleh. Tapi masa2 menyediakan bahan2 tu kadang2 tak mampu berdiri duduk jelah atas kerusi. Aku ni memang suka buat kerja berdiri. Haha..

Now ubat2 doktor bagi hampir habis. Aku pun makan supplement dari Shaklee. Beli dengan anak buah je.

Terima kasih atas doa2 kalian.. ahli keluarga dan kawan2..

Cerita semalam...masak sup ekor. Wallaweh semua makan bertambah2.

Rebus ekor lembu dengan pressure cooker sampai 1 jam. Saja nak lerai2.

Dalam periuk lain sebelum dimasukkan daging tadi.

4 comments :

  1. Harap2 dah sihat sepenuhnya seperti sedia kala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah. Berharap untuk lebih sihat. Moga boleh buat lebih banyak ibadah.

      Delete
  2. Saya baru baik demam beberapa hari.. setahun sekali dlm bulan 12 biasanya. .. macam dah tau plak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah dah sihat, hampir 2 bulan setengah tu,..

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

My Instagram

Designed By OddThemes | Distributed By Blogger Templates