Sabtu, 22 Jun 2019

, ,

Majlis Nikah Adik Ipar

Jam 10 pagi kami semua kena ada di Masjid Besi. Semua dah check out siap2 dan letak barang2 kat bilik kami. Aku minum kopi bilik hotel je.




Sebelum naik kereta sempat ke bilik adik ipar tengok dia pakai mekap

 


Tengah hafal skrip nak nikahkan




Mentua dengan besan


Sepupu laki dia suka sangat dengan Aqeel. Hai nak anak lagi ke...?

Masa kami menunggu saat adik ipar dinikahkan agak lama sebab jurunikah ada nikahkan orang lain pagi ni. Jadi puaslah bergambar dulu. Hehe.

Masa khutbah nikah dibaca...

Masa ni la aku baru keluar dari bilik persalinan...dah siap nikah.

Masa nak akad nikah tu pulak masa Aqeel nak menyusu dan tidur. So kenalah bawak dia dalam bilik persalinan wanita. Memang melepas tengok live laki aku nikahkan adik dia. Jurunikah pun kecewa sebab dia ingat dia dapat nikahkan sebab dia agak baru dalam nikahkan orang. Hehe. Well ni je peluang laki aku menikahkan. Tu je satu satunya adik perempuan. Anak perempuan pun takde.

Satu benda yang aku suka pasal camera S10+




Pengantin baru je bercahaya. Hahaha..



Nampak Dorsett dari Masjid



Majlis selesai kami makan nasi lemak berlauk. Sayang nasi agak ambik. Katering ni kena ambik dengan katering yang berdaftar dengan pihak masjid.




Settled. Kami anak beranak balik dulu sebab nak kena check out bilik kami pulak. Sampai2 bilik sikit lagi nak zuhur. Solat siap2 sebab nak kena pindah hotel lain pulak lepas ni...

3 ulasan:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.