Tuesday, June 4, 2019

Minggu Terakhir Ramadhan 1440H








30 Ramadhan
Dah hari last puasa. Jadi aku masak kerutup 3kg. Mentua masak lagi rendang ayam sebab yang semalam adik ipar tak puas makan..so ada nasi putih, lemang jagung dan ikan goreng.
Kerutup jelah diambil gambarnya..

29 Ramadhan
Mentua masak rendang ayam. Uuuuuuuuu.....

28 Ramadhan
Mentua masak dalca paru. Pergh sedap..makan dengan sambal dan daun2..

27 Ramadhan
Mastar lagiiiii..yeah daging salai dan telur itik. Keria dan seri muka.

26 Ramadhan
Masak rendang ayam ko. Tanpa kerisik sebab laki tak suka rendang kerisik. Pastu buat cek mek molek. Kali pertama seumur hidup ni. Dah la keledek kaler purple..

25 Ramadhan
Nasi kerabu biru...lauk ayam golek, telur asin, paru goreng dan solok lada. Cam tamak kan. Kuih tepung pelita lagi.

24 Ramadhan
Tomyam sayur, udang dan sotong goreng kunyit, daging masak apa tah..telur dadar suami gorengkan..yang lain2 tu beli. Nak masak cek mek molek tapi Aqeel melekat belum habis..kes cucuk semalam.

23 Ramadhan
Goreng ayam kunyit sudahnya. Dan juga goreng tempe. Makan dengan sayur buncis laki masakkan. Aqeel meragam lepas kena inject hari ni.

22 Ramadhan
Kari jantung pisang. Tempe goreng bilis. Ikan bakar dan tepung pelita. Beli jer.







2 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.