Ahad, 30 Jun 2019

,

Sebab Dapat Kupon Nando's

Alkisah laki aku order dalam kedai..tapi makanan yang ditapau tak muncul2. Macam terlupa pulak staff ni..jadi laki aku dah mula nak naik angin. Bila dia tanya je,..haaa dah  tahu salah kan. Maka dapatla 2 keping kupon beli 2 set free 1 set. Maka hari yang baik ni, ada mama dan wan nyah, kami pun pergilah makan di Nando's.

Shawl Waarna. Dah jatuh cinta pulak.



Tapi sebab pagi tak pagi sangatla dah makan cucur nasi dan masih kenyang jadi kami ke Mahnaz dulu. Mama nak beli madu dan the rest tu tiba2 penuh troli kan. Hahaha. Aku pun tiba2 nak kismis la nak saffron la..eh macam2 kat sini kan kedai borong. Murah2 jadi baik beli buat stok apa yang patut.

Dah siap tu baru kami ke SACC Mall sebab mama nak beli brooches. Ni kedai fav mama tapi aku tak ambik gambar pulak. Sebab masa diorang pergi aku asar siap2 dulu. Sebab lepas ni nak makan Nando's dah lapar.





Makan kami bergilir2 jaga Aqeel. Aku dah nak siap makan, burger laki aku belum sampai. Haaaa ada lagi nak kena bagi kupon ni? Nasib ada alasan problem dengan kitchen. Grill la tu.

Dah siap makan ada kisah pulak. HP laki tertinggal kat kerusi makan. Tapi laki aku sedar cepat2 dia nak ambik ada dah hamba Allah tolong. So laki aku dengan gembira bagila kupon Nando's lagi satu ke orang tu. Happy nya orang tu cerita laki.. seronok kan. Lagipun kupon tu kena pakai juga sebelum expired 30 Jun. Eh eh..

Kami ni selalu je dapat kupon free pizza dari Domino's sebab selalu staff dia lewat hantar pizza. Kadang2 guna. Kadang2 tak. Bagi je kat orang lain kalau dah tertulis rezeki dia, kami dapat pun still tak dapat gunakan juga.

2 ulasan:

  1. sama la grm je kalau kita order, x dpt2..tambah geram kalau staff nye dok main2..org x ramai..nseb baik sis dpt coupon..sejuk sikit hati kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bab lambat dapat makanan setelah di order ni memang kena selalu urut dada..dulu2 tak dapat saya kansel je. Haha.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.