Jumaat, 29 Januari 2010

aku bertunang..bukan!!!!aku bernuffnang laa

setelah beberapa hari aku mencoba..dan setelah beberapa bulan Mimi menyuruh aku bernuffnang...aku pun dgn gaya slow bodoh menggoogle mencari nuffnang website...

kena berdaftarla dulu sbg penulis blog....ni yang aku mls ni..tp aku daftarla..tu pun pas mimi kuarkan entry nuffnang dah bg dia cek kesan dari dia suker berblog..gitew..kisahnya aku berblog sejak tahun 2006, tp sejak opis block internet, aku pun termati kejap minat tak seberapa handal aku nie...kisahnya 2008 aku hidup tanpa internet, bley menekan perasaan gakla..plak2 time tu aku kena hidup berdikari....uhuhuhuhu..sedih siottt...


kendian dgn adanya my LENOVO, aku pun melanggan W1max wireless utk menghapdatekan diri aku dlm ilmu IT..maka dgn lancarnya aku berblog blk..

kegilaan aku bertambah2 dgn gajet kamera digital aku yg dah out of market tp selagi boleh gunekan..gunekan sehingga lens nya tak boleh keluar lg..haha..tambah plak dgn my SONY ERICSSON henpon..walaupun cume 2mp tp gambar clear..most of my pic yg takde date tu guna henpon kamera jek...


kepada kwn2 yg baru nak berblog dan nak cr duit sikit2 melalui nuffnang, even aku takde satu sen pun lagi....aku bg korg tips sketla..tp url address jek..yg len2 korg kena blaja gak sungguh2 mcm aku...aku bukan dengki, tp bila korg bersusah payah..akhirnya korg bley bangga dgn pencapaian ilmu korg....

k...kalau ble kena buka gmail@google dulu ek if uolls nak gune blogspot...browser laju guna mozilla firefox la..google chrome best gak tp aku tak ske...hehe..

http://www.nuffnang.com.my/ - daftar jadi blogger dulu okeh...
selamat bernuffnang dan berblog....sila..sila....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.