Isnin, 4 Januari 2010

Sunburn after PD trip

last 26 december 2009, aku ikut family fairuz pergi berkelah kat PD..punyalah syiokkkk....


kashfi terlalu excited naik keta abah dia...

aku dtg bwk perut je...ahhahahah yg penting lagi satu, aku takyah drive..Ya Allah bahagia betul...korg tau jelah area Senawang tu cam haram balik ke KL, pergi ok lagi...so pagi jam 10 gitu kitorg bertolak 2 bijik keta..

yeay..waktu makan2 time...baru teringat disebabkan semua excited sampai tertinggal nasi seperiuk kat rumah Fairuz, sudahnya kami tapau nasi putih..



hahaha..tak agak2 aku meratah ayam BBQ yg dimasak oleh adik..kuah BBQ plak mak angkat yg masak..punyala umph...meh2 join makan sekali...

kat bawah ni turutan sunburn muka aku...hehehe...lain kali pergi pantai tolong letak sunblock atas muka dan segala kulit yg bakal terdedah yer...padan muka..hehehe..(p/s-aku je boleh ejek diri aku sendiri okeh..korg semua tak boleh..)

26hb dec 2009
28hb Dec 2009
30hb dec 2009

2 ulasan:

  1. hehehe sunburn teruk ko wehhh..hehehe..ini ke anis kawan aku..biar betik

    BalasPadam
  2. memang teruk..skrg ni dah habis peeling tinggal parut jek..uhuk

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.