Tuesday, June 19, 2012

Vivo 1 Utama

lepas lari2 dalam hujan dan basah lencun, laparla pulak. mari menuju ke 1 Utama untuk dapatkan teh panas sedap dari Melaka Corner dulu. lepastu baru cari makanan sedap.
teh panas RM3 se. tapi tetap sedaaaaaaaaaaaaaaaaap

terpusing2 di dalam kedai2 yang sangat banyak...akhirnya kami ke Vivo.




ini sangat yummy!

ini sangat spicy. zcat suka betul
lepas makan aku dah macam malas2..ngantuk..hehe..
Previous Post
Next Post

About Author

3 comments:

  1. Yang atas tu memang nampak sedap sangat. :)

    ReplyDelete
  2. aku ada cawan nescafe merah tu nok...bila minum feeling hepi ceria sgt..pasal pe ntah

    ReplyDelete
  3. aku pun ada 2 gelas nescafe merah tu. hehe..tapi aku tak puas minum. kecik.

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.