Khamis, 20 Disember 2018

,

Bila Laki Bini Suka Main Games

Kami main game kecil2 je. Takde la yang besar2 or hebat2..guna HP je.. takpun PSP. laki ada jugak PS2 tapi tak pernah pulak nampak dia main.

Baru2 ni dia discover arcade game boleh main di TV je. Of coz la ada cara tu nak dapatkan software bagai. Laki ku kan pandai IT. Apa tah dia korek aku tak tahu.  Alih2 je ke Summit beli joystick. Hahahaha.

Oklah takat ni kami main Contra je berdua. Aqlan pun sibuk nak tekan2 joystick. Aqeel gigit wayar. Adoi..


This kid have talent..to make you smile like a silly.

Try to teach Aqlan but failed.

Pasrah anak dia ambik joystick dan menyebabkan dia mati.

Hulur kat aku lak..aku nak main contra je..eh bomberman best gak.

Tak tanya pulak harga berapa. Dia hulur kita apa lagi naik syeikh la..hahaha. Dulu2 selalu teman adik aku main game kat arked..kadang kat CC. Kadang kat rumah. Mortal combat gak game yang tak finish2. Asal dah last je lawan boss mati katak 2 2. Hahaha..cheat code pun tak reti guna. Ngok.

2 ulasan:

  1. hahhahahha haibat2...gua reti main super mario je..tu pun tiap kali nak lompat batu bata kutip coin, dgn haku2 terangkat sama...pnya hemo. bahahah.

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.