Jumaat, 14 Disember 2018

Harga Terkini Perkhidmatan Pos Malaysia

Tiba2 je kan nak kena update padahal aku bukanla penjual barang..ni semua gara2 ada yang sudi beli tudung bawal scallop aku yang dah setahun kot aku iklankan untuk dijual. Tiba2 je rezeki Allah bagi. Tak memasal kena tahu harga pos...takpelah at least aku tahu jugak perasaan penjual online ni. Mana tahu ada rezeki Allah bagi aku peluang meniaga online. Eh..nak meniaga apa? Aku bukan reti oiiii...

Yang merah untuk Semenanjung. Yang biru untuk Sabah dan Sarawak.









Gambar semua ihsan laki. Of cozlah dia yang nak kena pergi pejabat pos. Suka benar dia pergi cawangan Bangi tu.

2 ulasan:

  1. akak mmg teringin menjual online. tapi bila bab nak ke post office tu akak surrender. esp post office Shah Alam ni nak parking memang bercinta. so tertutup minat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak sekarang ada perkhidmatan collect barang untuk dihantar ke pejabat pos. Lagi mudah hidup tu tapi saya tak pernah la nak guna..walau pos 1 barang pun diorang ambik tau.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.