Selasa, 18 Disember 2018

, ,

Unboxing Althea Pink Box

Aku takdelah beli banyak dari Althea ni. Macam tahun ni baru sekali..haha setahun sekali je shopping. Dan aku takla nak tunggu 11.11 ke 12.12 ke black friday ke boxing day ke whatever tu. Aku rasa patut beli aku beli jek.. tapi kenalah tengok ada duit tak..eheheh.. sebab ni barang2 mekap dan skincare je.

So aku terjebak ni sebab baca IG dari anajingga. Pastu melarat baca blog dia..pastu ahh oo dia jadi Althea angels jadi selalu je dapat sekotak barang dari Althea untuk review. Kan best kan... kenapa aku tak termasuk dalam golongan yang dapat review tu? Hahahaha sebab blog ni sendu wehhh...satu lagi aku ni jenis datang malas tu malas laa..sampai ke sudah juga aku tak tahu berapa harga aku nak letak bila buat advertising dalam blog dan IG. Hahahaha....ada je offer tapi bab tu je aku macam fail..

Sudah...baik aku cerita apa aku beli dari Althea dan dah sampai pun sejak 11 November lepas.😅😉

The popular pink box




Punyalah cantik Glamfox ni manalah aku tak jatuh cinta nak beli. Ada bunga2 tu. Mula2 pakai takde kaler lepas tu akan ada warna ikut berapa banyak olesan



Yang nilah punca utama aku beli. Dia punya bau sedap...bau rose geranium. Habislah segala bau rose geranium aku nak beli....setiap kali pakai kena goncang dulu. Kalau tak dia cair..ada bunyi biji besi dalam ni macam bunyi dalam liqiud paper tu. Pakai kat muka langsung tak melekit yo.. 

Masa dapat ni penutup dia memang tak rapat


Saja pilih pink lavender ni sebab limited edition. Bila pakai tu rasa ringan je..

Overall aku memang puas hati beli dan pakai. Yang lipgloss bunga2 tu aku tak pakai.

Selepas pakai dalam 10 minit. Rasa macam matte je..tak melekit so aku sukalah..

Sebelum pakai nampak kan bibir kering dan pecah2.

6 ulasan:

  1. beb td ak komen ak kata althea ni by nana mahzan ke...mementang anak dia nama althea.hahahaha. nampak nau ke-village-an nya kan? hahaha. ak dh study.. althea from korea rupanya.. tu yg delete, tak nak nampak begok sgt hahaha. kenan btoi kat litik mcm jelly cake plak dah..hehehe

    BalasPadam
  2. xtau ada althea ni...tp cntiklah lipgloss n lipstik tu ada bunga2 dlm dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita dah beli takat ni 4 kali kot..bunga2 dalam lipstik dan lipgloss ni rare kan..

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.