In

My Dear Sushi

aku kalau tak makan sushi sebulan sekali macam tak sah. dok teringat2 dalam kepala otak tu. pulak2 depan ofis aku je retoran jual sushi. harus kalau Jumaat ke aku ke sana. seba apa Jumaat? Jumaat ialah hari makan2 mahal sebab terpaksa. terpaksa? sebab Restoran Rasyid sebelah Alliance Bank Ampang Point tutup 1 jam. pekerja lelaki pergi solat Jumaat. itu pasal aku menyokong dengan menapau makanan diorang hari2. hahaha. lagi2 murah. inilah restoran mamak yang tak mengecewakan aku setakat ini. 

ok sushi terakhir aku makan..

23 March 2012

6 April 2012

Related Articles

2 comments:

  1. setahun aku tak makan sushi beb sbb pantang...dan makanya selepas pantang 100 hari aku nak jejak sushi king...

    ReplyDelete
  2. sila...tapi sushi king aku dah takde kad diskaun. sushi depan ofis aku ni dpt diskaun..hehehe

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Nuffnang

Weekly Popular

Adnow

loading...