Monday, April 16, 2012

SimplySiti EDP @ Watson

eh tak pasal2 jadi peminat SimplySiti pulak. eh minyak wangi yang wangi... maka harusla aku beli.
harganya RM69.90 dapat diskaun sebagai pemegang kad Watson, 5% off.

50ml jek tapi baunya sedap. ada 2 lagi bauan aku tak minat pulak. lama jugak bertahan haruman ni. adalah sampai aku balik kerja. suka. cantikla botol perfume ni.

percuma gelang tangan berharga RM49.90 sehingga 23 April kalau tak silap aku tengok iklannya.
dah bayar2 dapat lagi kupon diskaun RM8 untuk beli barang kosmetik dari 24 April sehingga 21 May 2012. kupon ni hanya dapat dengan setiap pembelian barangan bernilai RM30 ke atas. huhu best..best..
Previous Post
Next Post

About Author

3 comments:

  1. aahlaa botoi perfume ni chantikkk...

    ok jugak tuh tahan lama bau dia....

    ReplyDelete
  2. bau dia camner beb..ala ala bau perfume apa

    ReplyDelete
  3. mimy, susah pulak aku nak citer. tapi macam bau buah2 la. senang ko pergi test sendiri.

    ReplyDelete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.