Sunday, May 6, 2012

Rojak

makan secara rojak. rojak=campur2?

aku suka makan rojak. tapi bukan semua rojak yang jual kat kedai tu aku akan mengulang makan. 

rojak tepi loji kumbahan depan surau simpang Max Value, Ampang. rojak ni ada kuih, mee, telur rebus sibiji, dan macam2 tambahan..dalam RM4.00
lemon chicken RM13.50 Octopus Sushi Restaurant, Ampang Point


dried butter prawn RM28 Kota Damansara

mee goreng?

nasi goreng?
macam2 perut ni dah telan. macam2 lidah dah rasa. macam2 dah tekak aku menikmati hidangan dari pelbagai tangan tukang masak. 

kadang2 bila makan makanan tak sedap dan mahal pulak tu, mulalah nak banned. mulalah perasan, aku masak lagi sedap wei....

tepuk perut, dan rasa lemak2 taknak pergi. mulalah menyesal. kemudian fikir, masih adakah nikmat makan untukku selepas ini. jadi bersyukurla dengan apa makanan yang dapat hari ni. samada dari air tangan sendiri atau tangan orang lain. yakinkan diri, dapatkan sumber rezeki dari pembuatan yang halal.
Previous Post
Next Post

About Author

1 comment:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.