Rabu, 29 Ogos 2012

Budak2 Comel

last saturday kak Pa di Kajang buat makan2. last minute jemput sebab last minute buat. Abang ipar nak pergi Mekah untuk musim Haji. diperlukan khidmat bagi pengurusan rel di sana. jadi itu je hari yang sesuai jadi kelam-kabut masakla..aku pun dah jenjalan mencari teh sedap kat 1 Utama. sebelum tu nasi ayam hailam damansara nak makan butter prawn. 

sampai rumah kakak aku lepas maghrib - saja singgah solat di masjid UKM, memori sangat..hehehehe. lepas tu nak makan perut masih penuh, rileks dulu. borak2 bagai, main2 dengan anak buah. dah tentu si Dina yang nakal asyik je duduk dengan aku. gurau kasar...sepak2 bagai...hadoi...pitam anak ni wei....kasar..hahahaha...

dengan Dina. aku siap dukung si budak kurus kering ni. tapi berat gak ah..dah 8 tahun..
dah dukung kakak kenalah dukung adik juga, Mariah aka Baby. ni dah 5 tahun, kurang berat sikit
si ayub je aku tak dukung. keje dia asyik bercakap je malam tu. hahaha. miss them. cepatnya membesar.

1 ulasan:

  1. Orang tua tua kata, budak-budak membesar macam ditiup angin... Memang cepat betul, sedar-sedar dah tinggi sama kita.

    BalasPadam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.