Tuesday, August 21, 2012

Pagi Raya 2012

malam raya aku dah masak kerutup daging. esok pagi2 sebelum solat raya, kami makan dulu. sunat. kalau raya haji kena puasa pagi, lepas solat raya baru boleh makan tau..

kali ni baru dapat tayang kain batik bermanik yang beli di KWC. last time tengok di zalora.com.my RM89 diorang jual...huhu..di KWC masih RM48 lepas diskaun dapat RM35 hari tu

mak memang susah nak senyum. yang aku tahu dia akan senyum bila diusik anak-menantu-cucu dia

adik ku Me dan Kema. 3 orang sudah.. Aina, Hanan & Habib

Keluarga Kak Ma. suami takde tahun ni beraya di India - berdakwah. Belakang - Imran, Abdullah & Abdul Aziz. Depan - Fatimah, Kak Ma, Sofiyyah & Illyas

Keluarga Kak Ted - Suria, Ema, Kak Ted, Abang Nan & Awie
yang lan datang dah petang. masa kak Ted datang ni pun kitorang dah keluar beraya..pandai2la dia cari makanan kat dapur sendiri. bertolak dari Penang jam 3:30 pagi katanya, solat raya di Masjid Negara.

Previous Post
Next Post

About Author

1 comment:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.