Tuesday, August 21, 2012

Malam Raya Aidilfitri 2012

rabu 15 Ogos aku sudah balik kampung. yang menumpang balik cuma seorang anak buah, Yan. jalan lengang tak jugak, penat mengekor lori je dari Bentong sampai ke nak Koyan. nak potong punyalah banyak kereta dari arah bertentangan.

sampai rumah, letak beg, terus tolong adik aku membuang sampah2. kemudian aku mengantuk terus tidur..hahahaha..

pada malam raya, aku dah membuang dan mengasingkan pakaian dan beg mak untuk diberikan pada orang2 susah. mak aku ni banyak sangat beli barang2. kadang dia terlupa, dah ada barang tu, dia beli lagi. tak jumpa, beli lagi. so untuk mengelakkan kena hisab di akhirat, baik sedekah je yang tak mahu pakai tapi masih dalam keadaan elokla.. yang tak elok..kita bako..kita bako.....

bapaknya asyik main game Travian

anaknya keje makan ajolah - Habib & Hanan

popiah buatan Kema - my SIL, ikan masak kicap & rendang ayam buatan Kak Ma



Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.