Selasa, 21 Ogos 2012

Ziarah Raya Aidilifitri 2012

selepas bersalam duit raya, kami keluar ziarah jiran tetangga. hari sungguhla panas....siap berpayung bagai. aku takdelah nak guna sebab aku ada masalah sikit tang payung ni. suka naa tertinggal di mana2 nanti..huhu


Rumah pertama - Pakcik Tiron. lanjut dah usia pakcik ni




zam dan anaknya handsome rambut curly2..me likeyyyy


rumah ke-2 - pakcik Raja, depan rumah mak aku je pun..pakcik tu kat belakang tu ha...sihat lagi pakcik ni


rumah ke-2 kita duduk kat sofa. yay!
rumah ke-3 rumah pakcik Jais. mak aku cakap kawan sepusat sepusing arwah bapak aku ni. sama2 navy. bff la katakan..
kat bawah ni turutan gambar2 cute Hanan & Mama dia. comel budak Nanan ni tapi kalau menangis..cengeng..pitam aku dengar...



yome dan bff zaman sekolah, Joy. pensyarah bujang di Universiti Malaysia Perlis.

haha...miss eri-chan membesar sebagai johan. hahahaha..dilarang komen kutuk aku..

cik Ann - dia ni keturunan baba & nyonya Melaka. bff mak aku. kalau ke Melaka, kami singgah ke rumahnya di sana

rumah cik ann tak dapat raya, ambil gambar depan kaktus dia sudah....hehehe

pulanglah ke rumah setelah ziarah 5 rumah. ada satu tahap tak larat nak bergambar dah dirumah jiran2 ni..perut pun dah full

2 ulasan:

  1. selipar kita sama ..aku nya color hitam...flip flop danau kota je...RM40 ...huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku beli kat KWC RM60 la..harga asal RM70 la..ampang point dah habis size sanggup tu pergi KWC hehehe..terbaik parking kat basement.

      Padam

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.