Wednesday, February 12, 2014

BSP 12 FEB 2014

Dah lama tak buat ujian bsp. Atau blood sugar profile. Kali ni hari bekerja jadi nak ke Az-Zahrah tu agak jammed.

Lepas jam 8pg makan lontong. Lepas jam 12 tengahari makan ayam nandos. Lepas jam 6ptg makan roti. Final jam 10mlm ha ko 6.1 bacaannya. Sila ngadap gynea Jumaat ni. Abis... paling tinggi. Sepatutnya tak boleh lebih 6. Pastu pujuk diri sendiri ada kawan kena 8. Eh dia takde hypertension ok.

Sudah. Itulah pergi lagi minum jus skala besar kat Gloria Jean's tadi.

Previous Post
Next Post

About Author

2 comments:

  1. ko kena minum air masak bergelen...aku mmg dulu tak suka air manis...tak tau la nnti n0.2 ..setiap anak tak sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah mi.. aku ngadap air sedappppp je. Tapi aku minum gak air mineral. Berkotak2 beli haa..

      Delete

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.