Saturday, February 1, 2014

Kenduri Kahwin Ain & Pasangannya

Lama dah tak pergi kenduri. Last time bulan 11. Maka baju diulang tayang. Sebabnya dengan perut macam ni tak yah nak memilih sangat. Selagi muat pakai aje.


Majlis ni di area Gombak. Di Ideal convention centre. Dengan Waze, kami sampaila ikut LDP dan MRR2.

Sampai ngam2 je dengan rombongan pengantin laki. So tengokla dia kena tol. Pintu lak satu je kenalah tunggu dia masuk dewan baru kami dapat masuk.


Dah masuk tu nak cari tempat duduk makan lak. Agak kecil la ruang. Takpe orang mudah kasihan dengan perempuan mengandung ni. Dapat je duduk pastu pergi ambil makanan. Time Zcat ambil punyalah queue dah panjang.

Selepas tu barulah bergambar dengan pengantin. Ain ni ex staff Nadin. Beria dia cari aku nak bagi kad. Jadi tentulah berat dihati nak datang kenduri dia.

Ini jelah kot kenduri last before bersalin. Aku memang nak duduk aje...haha. tak mampu wei...



Previous Post
Next Post

About Author

0 comments:

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.