In

Rasa Lebih Sihat

Setelah mengurangkan pengambilan dos ubat darah tinggi kepada hanya 2 kali sehari, aku rasa lebih sihat. Takdela sepanjang hari nak tidurrrrrrr je.

Alhamdulillah berjaya khatamkan Al-Quran sebelum bersalin. Lega sebab janji telah ditepati.

Malah sebelah malam aku boleh pula nak ikut pergi makan jauh. Ke Chilli's Ara Damansara.

Dah siap makan baru terfikir nak ke Wondermilk. Kedai pun dah tutup. Tak dapatla makan biskut Arab yang sangat sedap tu. Walaupun harga macam overpriced. Almond Snap or Kopi Cap Rusa pun tak dapat dibelikan untuk Zcat.

Terima kasih pada mereka yang sentiasa mendoakan untuk aku. Hilang stress memang turunla kadar ketinggian darahku.

Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Dilarang menyalin atau menyiar semula hasil penulisan dalam blog ini di dalam apa jua bentuk medium.

Penulis tidak bertanggungjawab atas komen-komen pembaca.

Komen spam akan dibuang serta-merta.

Comments

Weekly Popular

loading...